czwartek, 13 maja 2010

Modlitwa za Przyjaciela

Ojcze,
Proszę Cię, byś pobłogosławi mojego przyjaciela.
Proszę Cię, abyś łaską dotknął jego duszy w tej właśnie chwili.
Gdzie jest ból, daj mu swój pokój i miłosierdzie.
Gdzie jest zwątpienie, udziel na nowo ufności w Twoją moc
działania. Gdzie jest zmęczenie lub wyczerpanie, proszę Cię,
byś udzielił mu zrozumienia, Cierpliwości i siły, gdy będzie
uczył się poddawania Twojemu prowadzeniu. Gdzie jest
duchowy zastój, proszę Cię, byś go odnowił przez
objawienie Twojej bliskości i przez pociągnięcie go ku
większej zażyłości z Tobą. Gdzie jest strach, objaw Twoją
miłość i udziel mu Twojej odwagi. Gdzie jest grzech, który
blokuje, ujawnij go i zerwij jego panowanie nad życiem
mojego przyjaciela. Udziel mu także swojego
błogosławieństwa, aby nie doznał niedostatku.
Daj mu dar rozróżniania, by rozpoznawał siły zła wokół
niego, a także objawiaj moc, którą ma w Tobie, by je pokonywać.
Proszę Cię, byś uczynił to, w imię Jezusa. Amen

31 komentarzy:

  1. Piękna modlitwa odmówię ją w godzinie miłosierdzia
    +

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo piękna modlitwa.

      Usuń
    2. Dziękuję Ci Panie za wysłuchanie i za tak piękną modlitwę.Miej w opiece mojego przyjaciela.Jest on bardzo dobrym człowiekiem.Ma jeszcze dużo do zrobienia,tu na ziemi.Proszę Cię bardzo, nie zabieraj go. Jeszcze do siebie.

      Usuń
  2. Dziękuję Ci Jezu Odkupicielu świata za tak piękną modlitwę,i z całego serca dziękuję ze pocieszasz mojego przyjaciela.....Kocham Cię!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje za piekna modlitwe,wlsnie zmowilam ja za Przyjaciela mojego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za mozliwosc odmowienia tej modlitwy za moją przyjaciółkę. Jest w ciazy i źle sie czuje, moze ta modlitwa ulzy w jej słabosci. Ja niestety nie moge zajsc w ciaze ale ciesze sie jej szczęściem. Szkoda ze nie moge liczyc na taką modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz zainspirował mnie do ułożenia modlitw o potomstwo

      http://mojamodlitwa.blogspot.com/2014/04/modlitwa-o-potomstwo.html

      A tu: http://mojamodlitwa.blogspot.com/2010/09/za-kobiety-oczekujace-potomstwa.html modlitwa za kobiety w ciąży :)

      Usuń
    2. Będę sie modlić o zdrowie Twojej przyjaciółki i jej dziecka oraz o to byś i Ty mogła spełnic się w roli matki. Pamiętaj o św. Elżbiecie mamie Jana Chrzciciela i proś ją o wstawiennictwo w Swojej sprawie.

      Usuń
    3. Możesz liczyć, ja się za Ciebie pomodle tą modlitwą.

      Usuń
  5. Jedyna nadzieja w Bogu ,że pomoże mojemu przyjacielowi bo tylko On może mu pomóc ja oprócz modlitwy za niego nie mogę nic zrobić. Wiem jedno to Bóg postawił na mojej drodze tego człowieka i mam tylko nadzieję że da mi tyle siły i wiary aby wymodlić dla niego wszystkie potrzebne łaski dla niego.Bardzo mocno ufam w to ,że moja modlitwa będzie wysłuchana.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za piekny tekst modlitwy,chociaz modle sie tez swoimi slowami,chce wspierac przyjaciol moich,dac im wiare w sile modlitwy i ufac Bogu, ze bedzie wysłuchana,

    OdpowiedzUsuń
  7. W takich chwilach jak ta, odmawiając tą modlitwę płaczę jak dziecko. Boże, pomóż jej. Nam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem... Chętnie się dowiem jeśli ktoś wie :)

      Usuń
    2. Bóg jest Siłą, Zbawiniem, Mądrością, Życiem, Miłością, Nadzieją,Potęgą... Jezus jest Synem Bożym, który zbawił nas od grzechów Umarł w Mękach za nas ,a na trzeci dzień Zmartwychwstał! Każdy nasz grzech to rana dla naszego Zbawiciela. Jeszua (Jezus) jest naszym Pasterzem, a my Jego owcami. I przyjdzie On na sąd ostateczny ,i będzie sądzic żywych i umarlych... Zbawiciel,jako Jedyny jest po prawicy Ojca (Boga )." Więc przebaczajcie wrogom swoim i będą przebaczone grzechy wasze" TE słowa Jezusa (Nauczyciela, Przewodnika). Bóg kocha nas nie za pieniądze ,czy urodę lecz za to, iż jesteśmy dziecmi JEGO.On jest jedynym Ojcem, Który nie porzuci nas w potrzebie .BÓG nas wspiera ,gdy jest nam źle, On jest przy nas ,gdy Go nie odczuwamy...NASZ TWÓRCA nam przebacza i wierzy, że poprowadzimy zagubionych droga do Zycia WIECZNEGO W MILOSCI!!! TWORCA nasz zawsze jest i będzie trwał na wieki w nas i w naszych sercach wystarczy je otworzyć ,a Bóg w nim zagości... Amen!!!

      Usuń
  9. Boże mniej w opiece mnie i moje dzieci. Proszę pomóż moim synom wyzwolić się z nałogu narkomanii i alkoholizmu. Te straszne uzależnienia nie pozwalają im normalnie funkcjonować i cieszyć się życiem. Starszemu jeśli nie pożuci dotychczasowych praktyk pozostało najwyżej trzy miesiące życia a ma dopiero 23lata. Błagam nie pozwól mu umrzeć. Daj mu silę do walki z nałogami.Nie pozwól młodszemu aby doprowadził się do tak straszonego stanu jak jego starszy brat. Pomóż mi Panie bo nie daję rady.
    Proszę o modlitwę

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże błagam o wyzwolenie mojego ukochanego męża Adama z nałogu alkoholowego i ukojenie bólu w moim sercu kochająca żona

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosze prosze prosze niech wróci mój brat Robert Mieszkowski teskbie bardzo i go kocham amen poklucil sie zemna swiecie wspomóż ciezko mi bez brata potrzebuje znów go być z nim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roberta Mieczkowskiego mojego ukochanego kochanego brata kocham go całym sercem

      Usuń
  12. Boże, proszę Ciebie abyś miał w opiece mojego przyjaciela Michała, który jest po ciężkiej operacji serca. Daj mu siły i szybkiego powrotu do zdrowia. Amen

    OdpowiedzUsuń
  13. Ludzie! cud się objawił w moim domu. Odmówiłem tą właśnie modlitwe przy chorym przyjacielu, który nie miał sprawności w nogach. Po odmówieniu nagle zaczął normalnie funkcjonować i chodzić. TO CUD BOSKI. JEZU kocham cie bardzo, dziękuje za wszystkjo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna modlitwa ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym aby mój kolega znów ze mną rozmawiał proszę cię o to Boże Ojcze Wszechmogący ��❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę cię bardzo mocno boże daj siłę i wiarę nadzieję i miłość mojemu koledze Andrzejowi.Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź wola twoja Jezu ty się tym zajmij. Niech te słowa i zawierzenie w ciebie Jezu towarzyszy mu po wsze czasy. Amen.

      Usuń
  17. Jedyna nadzieja w Bogu, że pomoże mojemu przyjacielowi, który jest po nagłym wypadku. Daj mu siły i nadzieję na szybki powrot do zdrowia. Bardzo mocno ufam w to, że moja modlitwa będzie wysłuchana. Amen

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja najlepsza przyjaciółka ma wkrótce operacje boże wysłuchaj mej modlitwy by moja przyjaciółka odzyskała władzę w nogach i mogła chodzić

    OdpowiedzUsuń
  19. Odmawiam ją codziennie za mojego przyjaciela, Maciuś jestem z Tobą ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże polecam Ci mojego przyjaciela , Błogosław mu w życiu , zdrowiu , w rozumie aby nie zniechęcił się w modlitwie . Jezu Ufam Tobie . Amen .

    OdpowiedzUsuń