środa, 15 października 2014

Modlitwa o błogosławieństwo w pracy

Duchu Święty natchnij mnie. Boże Ojcze prowadź mnie. Jezu Chryste zmiłuj się.
Boże, spójrz na mnie i na pracę, którą wykonuję. Pragnę wypełniać swoje obowiązki w pracy jak najlepiej, dopomóż mi w tym. Pozwól, by owoce mojego wysiłku były dobre i obfite. Jeśli robię coś źle to poucz mnie delikatnie, bez "podcinania skrzydeł". Jeśli robię coś dobrze to nie pozwól mi się wywyższać i przechwalać, ale nagródź mnie sprawiedliwie, aby nigdy nie zabrakło mi wewnętrznej siły do wypełniania swoich zadań.
Spójrz na osoby, z którymi współpracuję. Udziel nam łaski dobrej atmosfery w pracy. Daj nam wszystkim zdrowie i radość z wykonywanych czynności.
Wszelkie problemy, z którymi się borykamy - rozwiąż według Twojej woli, bo Ty wiesz co robić, aby było dobrze.
Boże, błogosław nam. Amen.

48 komentarzy:

  1. Panie Boże pobłogosław moją prace aby mnie zadawalała i dobrze pracowała. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże daj mi siły i sprawność mojego ciała abym mógł dobrze wykonać swoją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boze pomoz mi w pracy żeby wszystkie problemy sie skończyły

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże pobłogosław w nowej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Jezu poblogoslaw mi w pracy zebym ja sumiennie wykonywal.Daj mi słowo trafne i pewną odpowiedź.Oswiec mój umysł przy robieniu raportów Chwała Panu i Maryi zawsze dziewicy.Prowadz mnie Panie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie Boże Ojcze, Duch Święty Boże, Jezu Chryste
    Panie Boże ukryty w Trójcy Przenajświętszej poprowadź mnie w moim poszukiwaniu pracy
    Przepraszam, że Ciebie obrażałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o sprawiedliwość w miejscu pracy

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę, aby nikt już w pracy nie patrzył na mnie wrogo, i żebym potrafiła wykonywać wszystkie czynności, proszę o światło dla mojego umysłu i o uśmiech dla tych którzy nie chcą się do mnie uśmiechać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna modlitwa, dziękuję. Modlę się nią z prośbą o pomoc w mojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o brak zazdrości w pracy i skończenie z "robieniem pod górkę" ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże proszę Cię o błogosławieństwo w pracy aby wszystko pozytywnie się układało.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosze o wszelka pomyslnosc w nowej pracy i wysluchanie tej pieknej modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże proszę o błogosławięstwo w mojej pracy

    OdpowiedzUsuń
  14. Panie Jezu, daj nam w pracy siłę, by zwyciężać i być lepszymi od dnia poprzedniego. Proszę Cię o pomoc w obecnej trudnej sytuacji, z której na ten czas nie znam dobrego wyjścia. Pokieruj nami i pomóż znaleźć odpowiednią drogę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  15. Panie Jezu milosciwy dziękuję Ci za wszystko i proszę o powodzenie w pracy ,żebym mogła wspierać finansowo swoją rodzinę i wreszcie uwierzyła w siebie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  16. Panie Boże, proszę bądź przy mnie w każdym dobrym i złym momencie, proszę Cię o jasność umysłu, dobrą pamięć spokój wewnętrzny, pokorę i wiarę w siebie oraz brak ataków. Blogosławieństwo każdego dnia dla mnie i współpracowników. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Panie Boże, proszę Cię o mądrość i jasny umysł, abym potrafiła sobie poradzić z każdym przydzielonym zadaniem w pracy, wiarę w siebie i odwagę do stawiania czoła wszelkim napotkanym problemom. Błogosław Panie każdego dnia mnie i moje koleżanki oraz kolegów z pracy. Amen

    OdpowiedzUsuń
  18. Boze dopomoz mojemu synowi w pracy zeby ta sytuacja wyjasniła sie

    OdpowiedzUsuń
  19. Dopomoz moim dzieciom zeby nie zapominali o Bogu

    OdpowiedzUsuń
  20. Panie Jezu, pobłogosław mi w pracy. Prócz opieką też moich współpracowników, uczniów i rodziców. Weż mój lęk, niepewność, słabość psychiczną i fizyczną. Zabierz me grzechy i problemy na Twój krzyż. Udziel mi pomocy, by dobrze wykonywać pracę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Panie Jezu, dopomóż... daj mi spokoj wewnętrzny i spokojny umysł, wiarę w siebie, abym jak najlepiej wykonywała swoją prace. Jezu, Ty się tym zajmij💚

    OdpowiedzUsuń
  22. Panie Jezu miej w opiece mnie moja rodzinę,a przede wszystkim chroń mnie w pracy przed mobingujacych współpracowników. BLAGAM Cię mniej mnie w opiece abym dobrze wykonywała pracę. I nikt nie znęcał się nad mną Jezu wez to w swoje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  23. Panie Jezu,pomóż mi w nowej pracy,proszę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Panie Jezu, dodaj mi pewności siebie w pracy, abym nie wahała się i nie stresowała obowiązkami i trudnościami. Amen

    OdpowiedzUsuń
  25. Jezu, proszę Cię o łaskę nowej pracy, skrojonej na miarę moich możliwości. Proszę Cię o błogosławieństwo w obecnej pracy, tak abym mogła doczekać zmiany pracy. Proszę o pokój serca dla mnie i życzliwość współpracowników i przełożonych. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  26. Panie pobłogosław w mojej obecnej pracy. Pomóż mi wykonywać obowiązki sumiennie. Proszę wpłyń na moją szefową by wszystkich traktowała sprawiedliwie. Pomóż jej wejrzeć w swoje sumienie i zatrzymać się w czynieniu zła. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  27. Boże proszę żeby była dobra atmosfera w pracy i żeby mnie zaakceptowali

    OdpowiedzUsuń
  28. Boże daj mi cierpliwość w wykonywaniu, obowiązków w pracy. Wskaż mi właściwy kierunek.Amen

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże Ty potrafisz wszystko naucz mię tego czego nie potrafię i wesprzyj w trudnościach bo Ty jestem Tym który poucza i pomaga amen

    OdpowiedzUsuń
  30. Proszę Boże Węgrzy na mojego pracodawcę, natchnij jego serce aby miał litość nad moją osobą i uwzględnił wniosek o przeniesienie. Proszę Cię Boże abym doznała spokoju i radości z pracy

    OdpowiedzUsuń
  31. Proszę Boże wpłyń na mojego pracodawcę, natchnij jego serce aby miał litość nad moją osobą i uwzględnił wniosek o przeniesienie. Proszę Cię Boże abym doznała spokoju i radości z pracy

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojcze, proszę bądź ze mną w tych pierwszych dniach mojej pracy. Spraw abym szybko przyswajała nowe rzeczy.Prosze o światło Ducha Świętego i cierpliwość tych którzy mnie ucza. Blogosław i daj mi siłę ...bo już mi jej brakuje .



    OdpowiedzUsuń
  33. Panie Boże daj mnie i mężowi sile w pracy. Praca w korporacji jest wykańczająca dlatego daj Nam Boże siły i odwagi

    OdpowiedzUsuń
  34. Boże, dodaj mi sił, cierpliwości, wytrwałości w pracy. Spraw, aby nieżyczliwi ludzie opamiętali się i zauważyli problem u siebie, a nie u mnie. Spraw, aby przestali mnie posądzać o to, że w pracy robię wszystko źle. Proszę wstaw się za mnie u Pana Naszego Jezusa Chrystusa.

    OdpowiedzUsuń
  35. Duchu Święty, prowadź mnie w pracy. Obdarz mądrością, cierpliwością, pokorą i dodaj sił w pokonywaniu trudności. Amen

    OdpowiedzUsuń
  36. Pani Boże pomóż mojemu mężowi w pracy aby wszystkie problemy pomyślnie się rozwiązały. Miej go w swojej opiece. Amen

    OdpowiedzUsuń
  37. Panie Boże pomoż mi w wykonywaniu pracy aby mi zaczelo wychodzicv abym nie czuł sie niepotrzebny ,dopomoz tatusiu abym dal rade wykonywac obowiazki w pracy i obym umial sie porozumiec z ludzmi , moj Aniele Stróżu prosze dogadaj sie z aniołami ludzi z ktorymi pracuje aby nie bylo zadnych zgrzytów , Wielkie dzięki Tato , Pobłogosław Panie Boże !! amen

    OdpowiedzUsuń
  38. Jezu pomóż mi w pracy. Bądź ze mną i rozwiąż moje problemy. Jezu, Ty się tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jezu pomóż mi odnaleźć mój cel i sens życia, i pracę jakiej potrzebuje oraz polubię i zdrowie bym służył Tobie do końca życia na Ziemi. Jezu Ty się tym zajmij. Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  40. Panie Jezu pomoż mi przetrwać w pracy dopóki nie uda mi się znaleźć innej. Ulecz mnie z lęku i depresji abym dała radę pracować i funkcjonować.

    OdpowiedzUsuń
  41. Boze proszę vie z całego serca abyś dal mi mądrość i jasność umysłu żebym dobrze i szybko wykonywala moja pracę.. I żebym wiedziała jak dana sprawę zrobić i żebym pamiętała.. proszę cie o to z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  42. Panie Boże wesprzyj mię w mojej pracy

    OdpowiedzUsuń
  43. Proszę o opiekę w pracy mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  44. Panie Boże proszę Cię o jasność umysłu, o zaangażowanie, o spokój wewnętrzny podczas wykonywania swoich obowiązków, o ty bym była mniej roztargniona i zdenerwowana, proszę o łaskę mądrości, roztropności i pracowitości.

    OdpowiedzUsuń
  45. Boże błogosław w pracy mojemu synowi. Duchu Święty wspieraj w mądrości i umiejętności podejmowanie dobrych decyzji.Dodaj pewności i radości.Otaczaj dobrymi ludźmi.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  46. Panie Boże proszę aby mnie nie zwolniono z pracy Daj.mi wiek przetrwac chorobę

    OdpowiedzUsuń
  47. Proszę Cię o Szczecinek zwierzchników moich i utrzymanie pracy.Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  48. Panie Jezu udziel łaski zdrowia moim dzieciom chroń ich od złychludzi pobłogosław im w pracy i życiu codziennym
    ..Proszę aby praca, którą wykonują dawała im i ich przełożonym satysfakcję.

    OdpowiedzUsuń