środa, 13 marca 2013

Modlitwa w depresji, nerwicy i/lub lęku

Jezu, Synu Boży...
Proszę, spójrz na mnie. Popatrz na moje życie, zajrzyj do serca.
Widzisz moje cierpienie?
Widzisz jak mi źle, jak bardzo jestem zniewolony?
Podobno Ty, Jezu nie zniewalasz, ale wyzwalasz.
Dlatego teraz proszę - dotknij mnie, uwolnij od depresji, nerwicy, lęku i uzdrów.
Widzisz czego mi w sercu brakuje - udziel mi potrzebnych darów i łask.
Pragnę być szczęśliwy, radosny, zdrowy.
Pragnę czuć i doświadczać na co dzień, że jestem kochany, potrzebny, ważny.
Pragnę w życiu coś dobrego osiągnąć.
Zabierz wszystko to, co mnie ogranicza. Amen.

249 komentarzy:

  1. Jezu oddal ode mnie moje leki,abym mogła zdrowo wychowywać swoje dzieci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu pomóż mi wyjść z depresji lękowej uzdrow mnie amen

      Usuń
    2. Panie Jezu pomóż mi pokonć lęki, stany depresyjne i wyjść na prostą. Jezu ty się tym zajmij

      Usuń
    3. Jezu ty wiesz jak strasznie i źle jest mi w każdy dzień. Tylko Ty mi możesz pomóc, proszę zlituj się ba demną i zebierz odemnie wszystkie złe myśli i lęki które ranią moją duszę. Spraw bym zaczął racjonalnie i z radością patrzeć na życie .Z całego serca proszę Cię mój Panie pomóż mi.

      Usuń
  2. Proszę o modlitwę o uwolnienie z nerwicy i spokój w sercu.
    Jezu ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez bardzo,bardzo potrzebuje uwolnienia od tego wszystkiego....prosze czasami o mnie wspomnijcie w swych modlitwach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo potrzebuję Jezu byś uwolnił mnie i moich najbliższych od nerwic depresji i lęków jakie miewamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu oddał ode mnie lęki, strach i nerwice. Proszę Cię mój Jezu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu proszę uwolnij mnie od depresji, z którą się bezskutecznie zmagam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu uwolnij mnie od lęków i nerwicy z którą codziennie walcze napełnij mnie wiarą

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu uwolnij mnie od nerwicy i lęków.pozwol mi cieszyc się życiem i podziwiac to wszystko co stworzyłeś

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu Chryste zabierz ode mnie wszelkie me zmartwienia, natręctwa przez które nie mogę normalnie żyć i funkcjonować. Zabierz proszę Cię Jezu Chryste i obdaruj mnie nadzieją i radością aby wypełniała mój każdy dzień. Uwolnij mnie błagam Cię od moich lęków, niech to się już raz na zawsze skończy... Proszę Cię....

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochany Jezu zabiesz odemnie wszystkie moje zmartwienia , lęki obawy ..uzdrów mnie..dodaj siły i większej wiary

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwolnij mnie Jezu z nerwicy i lęków. Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  12. Panie Jezu dotknij mnie , uwolnij i uzdrow od lęku

    OdpowiedzUsuń
  13. Panie JEZU dotknij mnie i uzdrów. W Tobie Przedwieczny moja nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu uwolnij mnie od nerwicy,lęku,RZS!!!UFAM TOBIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezu ufam Tobie. Uwolnij moje serce od nerwicy, lęków ... W Tobie moja nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezu uwolnij mnie od nerwicy,depresji,lęku!UFAM TOBIE!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezu uwolnij mnie od nerwicy lekowej Amen

    OdpowiedzUsuń
  18. Panie Jezu ukochany dopomóż mi aby moja nerwica i moje lęki odeszły w zapomnienie. Ja chcę się cieszyć z moich dzieci chcęaby miały normalną mamę a mąż normalną żonę. Błagam Cię Panie. Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Cie Jezu i proszę Cie o dalsza sile i milosc żeby uwolnić się od wszelkich lekow nerwic by moc zyc dla innych i siebie.Dziękuję za wszystko

      Usuń
  19. Panie Jezu uwolnij mnie od grzechu, lęków, objawów somatycznych... kocham Cię. Błagam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezu, proszę Cię abym mógł chodzić beż żadnych lęków do Kościoła. Nie opuszczaj mnie Panie... Bądź ze mną w moim utrapieniu... AMEN

    OdpowiedzUsuń
  21. Panie Jezu błagam cię uwolnij mnie od moich leków żeby moje dzieci miały szczęśliwa uśmiechnięta mamę bo najbardziej ubolewam nad tym że nie potrafię się zająć nimi bądź przy mnie i przy wszystkich ludziach z tym samym problemem daj nam wiarę i siłę że damy radę i pokonamy chorobę Dziękuję Amen

    OdpowiedzUsuń
  22. Najdroższych Jezu prosze Cię całym moim sercem uwolnij mnie od nerwicy i lęku. Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jezu proszę Cię dotknij mnie i uwolnij mnie z nerwicy lękowej. Dokogóż pójdę jeśli nie do Ciebie. Jezu Ufam Tobie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  24. Jezu proszę Cię dotknij mnie i uwolnij mnie z nerwicy lękowej. Dokogóż pójdę jeśli nie do Ciebie. Jezu Ufam Tobie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę o Jezu najmilosierniejszy dodaj mi sił do walki z nerwicą

    OdpowiedzUsuń
  26. Proszę o Jezu najmilosierniejszy dodaj mi sił do walki z nerwicą

    OdpowiedzUsuń
  27. Jezusie, pomóż mi w mej chorobie dodaj mi sił ...

    OdpowiedzUsuń
  28. Prosze Cie Jezu,pomoz mi w walce z nerwica,depresja,natrectwami.Prowadz mnie kazdego dnia tak bym mogla zaczac normalnie zyc,bym bez problemu mogla opuszczac dom i cieszyc sie lazdym dniem a nie cofac.Ufam Tobie Jezu.
    AMEN

    OdpowiedzUsuń
  29. Panie Jezu, kocham Cię i wybaczam wszystkim ludziom którzy mnie skrzywdzili. Zabierz moje lęki, objawy somatyczne, natrectwa i żeby już nie wracały. Boże, jeśli ty mi nie pomożesz to kto? Kocham Cię Jezu, dziękuję że mnie uzdrowiłeś, bo kto prosi otrzymuje... Amen

    OdpowiedzUsuń
  30. Jezu tyle razy mi pomogłeś, tyle moich próźb wysłuchałeś, wysłuchaj mnie również teraz. Proszę zabierz odemnie te natrętne myśli,lęki, uczucie ucisku w gardle, poczucie bezradności. Spraw aby nigdy już nie pojawiło się u mnie kołatanie serca, drżenie rąk w żadnej sytuacji. Pozwól mi cieszyć się życiem tak jak dawniej. Spraw abym był odpowiedzialny i męski w oczach mojej ukochanej. Spraw abym zaufał ludziom, którzy pomagają mi w terapii. Pragnę upatrywać w nich twojej pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jezu tyle moich próźb wysłychałeś, tyle razy mi pomogłeś, proszę Cię i teraz o uzdrowienie. Zabierz odemnie te lęki, natrętne myśli, dolegliwości somatyczne, uczucie ucisku w gardle, moje smutki życia. Spraw aby już nigdy nie występowało drżenie rąk, kołatanie serca i napływ łez do oczu. Ustabilizuj mnie emocjonalnie i pozwól mi cieszyć się życiem tak jak dawniej. Spraw również bym był męski i odpowiedzialny w oczach mojej ukochanej. Kocham Cię Jezu i w tobie upatruję nadzieji. Spraw aby ta terapia na którą chodzę okazała się skuteczna i przyniosła uzdrowienie. Zaufałem ludziom w których upatruję twoją pomocną mi dłoń. Spraw aby pomogli mi wyzdrowieć.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jezu, proszę Cię o uwolnienie mnie od lęków oraz o pracę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jezu prosze Cie uwolnij mnie od nerwic

    OdpowiedzUsuń
  34. Panie Jezu, Ty wiesz jak bardzo cierpię, jak co dzień umiera moja nadzieja. Proszę,uzdrów mnie z depresji i nerwicy. Jezu, ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jezu mój Panie moja nadziejo moj lekarzu.. Prosze blagam nie pozwol aby znow dotknela mnie depresja te leki to kolatanie serca i mysli chore. Chce byc dobra matka zona wychowywac 3 swoich dzieci i cieszyc sie pieknem swiata ktory Ty stworzyles! nie dopusc aby zaslonily je ciemne chmury tak bardzo sie boje �� Jezu moj Ty sie Tym zajmij ! Powierzam siebie i moich bliskich Twemu milosiernemu sercu...JEZU UFAM TOBIE!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jezu proszę zabierz odemnie leki i pomóż mi proszę Cię Boże odzyskac pokoj serca

    OdpowiedzUsuń
  37. Panie prosze cie dotknij mnie zabierz odemnie caly moj stres nerwy leki obawy smutek zal, abym mogla cieszyc sie zyciem z moimi najblizszymi moje serce jest pelne bolu prosze oczysc je. JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  38. Boże pomóż mojej rodzinie abyśmy umieli ze sobą rozmawiać radować się szanować,kochać.Mam juz dosyć alkoholizmu mojego męża i kłótni z tym związanych.Boję się o syna który ma już serdeczni dosyć takiej sytuacji.Boże pomóż.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  39. Panie Boze prosze uwolnij mnie od lekow i smutku.Pozwol mi wrocic do zdrowia dla dzieci i meza.Amen

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jezu uwolnij mnie od nerwicy i depresji.pozwol mi znowu cieszyc sie zyciem .mam dla kogo walczyc ale brakuje mi juz sił.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jezu uwolnij mnie od lęków i nerwicy z którą codziennie walcze

    OdpowiedzUsuń
  43. Jezu proszę daj mi pokój serca i umysłu, dopomóż żebym nie zatruwała sama sobie życia, kieruj moim życiem i broń od grzechu. Bądź przy mnie Jezu w tych najcięższych chwilach i nie pozwól żebym się załamywała. Ufam Tobie Jezu, kieruj moim życiem i mojego cudownego chłopaka

    OdpowiedzUsuń
  44. Panie Jezu Najświętsza Niepokalana Maryjo i Józefie uwolnijcie mnie z tej pułapki leku i nerwicy jak niegdyś ofiarowała zdrowie opetanemu chłopcu,proszę sama nie dam rady ich wychować chce żeby mieli mamę żebym mogła uczyć ich życia,proszenie w boskości serca jak mogę....Ty się tym zajmij i za wszystkimi tutaj którzy czują podobnie....

    OdpowiedzUsuń
  45. Jezu mój Panie proszę pomóż i uwolnij mnie z zaburzeń depresyjno-lękowych, zabierz lęk, problemy sercowe i pozwól żyć pełnią życia. Wysłuchaj mnie Panie. Chwała Panu.

    OdpowiedzUsuń
  46. Panie Jezu, proszę ocal mnie z niewoli lęku i strachu. Zabierz proszę ode mnie nerwicę.
    Jezu Ty się tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  47. Panie Jezu, proszę o pomoc w walce z wieloletnią nerwicą.
    Odbierz lęk, strach, samotność i przywróć nadzieję na lepsze jutro..

    OdpowiedzUsuń
  48. Panie Jezu tak ciężko mi żyć z nerwica lekowa każdy dzień jest coraz trudniejszy. Proszę cię zabierz ta chorobę i uzdrow mnie. Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  49. Panie mój usłysz me błaganie o uzdrowienie z moich lęków i depresji daj siłę w walce z przeciwnościami ,bym mogła cieszyć się życiem ,Panie Jezu Chryste o usłysz mnie ,Ufam Tobie Kocham Ciebie Bądź zawsze ze mną

    OdpowiedzUsuń
  50. Panie Jezu, kocham Cię i wybaczam wszystkim ludziom którzy mnie skrzywdzili. Zabierz moje lęki, objawy somatyczne, natrectwa i żeby już nie wracały. Boże, jeśli ty mi nie pomożesz to kto? Kocham Cię,ufam tobie i tobie sie poswiecam

    OdpowiedzUsuń
  51. Panie Jezu ulecz mnie grzesznika z depresji. Obmyj moją duszę Twą najświętszą krwią. Broń mnie od grzechu. Amen

    OdpowiedzUsuń
  52. Juzu Kochany błagam ulecz mnie z nerwicy. Oddaje sie cała Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Panie Jezu proszę Cię pomóź mi w walce z depresją wysłuchaj prośby mojej.

    OdpowiedzUsuń
  54. Jezu proszę wypędź ze mnie i mojej rodziny depresje i leki

    OdpowiedzUsuń
  55. Jezu uzdrów uwolnij mnie od depresji.Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Jezu uwolnij uzdrów mnie z depresji. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Jezu proszę Cię uwolnij uzdrów mnie z depresji. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Jezu błagam Cię o uwolnienie mnie z depresji... -

    OdpowiedzUsuń
  59. Jezu Miłosierny tak bardzo Ciebie proszę pomóź mi, błagam Ciebie o uleczenie mnie z depresji która bardzo mnie męczy.

    OdpowiedzUsuń
  60. Błagam i bardzo proszę Cię Jezu ulecz uwolnij mnie depresji...

    OdpowiedzUsuń
  61. Panie Jezu ulecz,uwolnij mnie z depresji błagam..

    OdpowiedzUsuń
  62. Jezu obmyj mnie krwią ze swoich ran,błagam o uleczenie mnie z depresji

    OdpowiedzUsuń
  63. Jezu wysłuchaj prośby mojej, ulecz mnie z depresji i pomóż mi w moich problemach.

    OdpowiedzUsuń
  64. Panie Jezu ulecz mnie z depresji...

    OdpowiedzUsuń
  65. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  66. Jezu błagam Cię uwolnij mnie od nerwicy i uzdrów moje ciało. Jezu Ty się tym zajmij. Ufam Tobie! Amen.

    OdpowiedzUsuń
  67. Jezu wylecz nas z choroby mnie i moja całą rodzine
    pragniemy szczęścia bardzo proszę

    OdpowiedzUsuń
  68. JEZU ulecz mojego męża Janusza

    OdpowiedzUsuń
  69. Jezu błagam Ciebie , ulecz mnie z depresji pomóż mi .

    OdpowiedzUsuń
  70. Panie Jezu odbierz od mojej córki Justynki wszystkie słabości lękowe i depresyjne,wychowuje czworo dzieci,Ty Matko pomóż Jej w wychowaniu w spokoju i ciszy duchowej moje wnuki...niech będzie Twoja wola....!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Jezu błagam Cię uwolnij mnie od wszystkich dręczących mnie chorob. Pozwól mi na nowo cieszyć się życiem i rodziną. JEZU TY SIĘ TYM ZAJMIJ

    OdpowiedzUsuń
  72. Jezu prosze o uzdrowienie mojej corki z nerwicy dopomóż jej w nauce i w kontaktach z ludzmi spraw by zaczela cieszyc sie zyciem

    OdpowiedzUsuń
  73. Jezu proszę ulecz moja córkę z nerwicy dopomóż jej w nauce i w kontaktach z ludźmi spraw by mogla cieszyc sie zyciem blagam

    OdpowiedzUsuń
  74. Jezu uwolnij mnie błagam z nerwicy i pozwól mi znów cieszyć się życiem. Wiem, ze Cię skrzywdziłem, ale wiesz, ze w głębi duszy jestem dobrym człowiekiem. Jeżu chcę Ci zaufać. Twój Wojtek. Wspomnijcie o mnie w modlitwie proszę. Ja tez się będę modlił za Was.

    OdpowiedzUsuń
  75. Boze pomoz uwolnij mnie od tego, uzdrow od tej choroby, pomoz cieszyc sie zycie i dawac radosc innym prosze z calego serca

    OdpowiedzUsuń
  76. Panie Jezu uwolnij mnie od lęków, które paraliżuja moje życie jak i ciało. Proszę o uzdrowienie moich nóg, głowy oraz o więcej sił. Uzdrowisko mnie Panie. Wierzę.

    OdpowiedzUsuń
  77. Panie Jezu Chryste , pomóż również i mi . Proszę o uwolnienie z nerwicy bo ona robi mnie niewolnikiem swojego życia . Wierzę że uzdrowisz mnie z tego, i wspomóż wszystkich ludzi cierpiących w tych chorobach . Amen

    OdpowiedzUsuń
  78. Jezu, mój Boże i Panie! Na kolanach proszę: pomóż i uwolnij mnie z zaburzeń depresyjno-lękowych.
    Zabierz lęk, problemy ze zdrowiem i pozwól cieszyć się pieknem świata, którego Jesteś Stwórcą.
    Wysłuchaj mnie Panie. Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu.

    OdpowiedzUsuń
  79. Panie Jez, uwolnij mnie od nerwicy i leków żebym mogła spokojnie kłaść się spać żebym mogła normalnie funkcjonować. Jezu ufam tobie !

    OdpowiedzUsuń
  80. PANIE JEZU PROSZĘ CIĘ O UZDROWIENIE MNIE Z DEPRESJI NERWICYL LĘKOWEJ która nieumozliwia mi normalnego funkcjonowania np brak pracy lęk przed nią wierzę że możesz mi pomóc i o nią proszę JEZU ufam tobie

    OdpowiedzUsuń
  81. Panie mój umiłowany. Prowadź mnie, stawiaj na mojej drodze drogowskazy, wskazowki jak mam sobie radzic.
    Dodawaj mi sily,umiejetnosci korzystania z wszelkich lask jakie mi dajesz. Panie ulzyj mi w cierpieniu, w chaosie ktory mnie przytłacza, wraz ze Swoja Matka wejrzyjcie na mnie laskawie.
    Dziekuje Ci za kazdy dzien, rodzine i zycie.
    Napelnij wszystkich cierpiacych nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  82. Proszę Cię kochany Jezu zabież ode mnie tą okropną nerwice cała się w środku częse jestem strasznie osłabiona zmęczona życiem łapie mnie depresja proszę pomóżcie pomudlcie się za mnie nie daje rady nie mam już siły zostałam z tym wszystkim sama to nie jest życie tylko wegetacjia boje się wszystko Amen

    OdpowiedzUsuń
  83. Mario,Jezu i Ty Boze blagam Was po raz kolejny abyscie zwrocili mi zycie ktore utracilam przez depresje. Pragne poczuc sie prawdziwa matka,miec sile wyjsc z domu,ciesyc sie macierzynstwem. Tak bardzo chce byc ta sama osoba,ktora bylam dawniej,tak tesknie za normalnoscia. Blagam po raz kolejny o laske i powrot to pelni sil. Bardzo mi zalezy na zdrowiu poniewaz mam dla kogo zyc,mam dwoch cudownych synow,ktorzy potrzebuja mamy i wspanialego meza,ktory potrzebuje zony.BLAGAM!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  84. Proszę Kochany Jezu, uwolnij mnie od depresji lękowej, jeśli taka jest Twoja wola. Dodaj sił, błagam. Nie daję już rady. Pozwól cieszyć się życiem, światem, dzieckiem, mężem. Uzdrów mnie, jeśli chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  85. Jezu, wiem... żyję z dala od Ciebie..ale Ty przecież jesteś nieskończoną miłością i wiem, że mnie nie potępiasz... Proszę,zabierz moje lęki, które paraliżują i pozbawiają radości życia każdego dnia...Panie,uzdrów mnie...niech poczuję Twój pokój i nieskończoną miłość

    OdpowiedzUsuń
  86. Jezu blagam uwolnij mnie od nerwicy i depresji z ktora sie zmagam . Zabierz dolegliwosci somatyczne ktore mi dokuczaja i natretne mysli abym znowu mogla cieszyc sie zyciem .

    OdpowiedzUsuń
  87. Panie Jezu Chryste Ty oddałeś swoje życie na drzewie krzyża przybity gwoździami moich grzechów....Błagam Cię oddal ode mnie wszelkie natręctwa i lęk który mi toważyszy...wiem że jestem jak ziarnko piasku na pustyni lecz tylko w Tobie o Panie mogę pokładać swoją nadzieję...Błagam o łaskę uzdrowienia jeśli jest to zgodne z wolą Twoją.......Bym mógł w zdrowiu Chwałę Twoją rozsławiać i wolę Twoją wypełniać do końca moich dni.

    OdpowiedzUsuń
  88. Panie Jezu,pomóż mi,bardzo Cie o to proszę wylecze moja depresję i nerwice, wszystko to co nie powinno być we mnie, oraz mojego synka, Prosimy pokornie Panie Jezu, Ufam Tobie dodaj nam sił, na zawsze wierna Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  89. Panie Jezu
    Ufam Tobie
    Dodaj mi siły abym mogła wspierać moje dzieci mame i dobrych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  90. Panie Boże, przebacz mi moje grzechy, bo są ciężkie. Proszę, uwolnij mnie od kompulsywnych zachowań i naucz mnie szanować i kochać - siebie i. Innych

    OdpowiedzUsuń
  91. Panie Boże Ty wiesz jaki jest mój problem z którym się borykam codziennie,proszę zabierze to odemnie i wylecz mnie z tej paskudnej choroby jaka jest nerwica lękowa.

    OdpowiedzUsuń
  92. Jezu Najukochanszy,proszę Cię o to żebyś uzdrowil mnie z leków,depresji i żeby zniknęły te objawy somatyczne,proszę Cię Panie uzdrow moje serce i duszę błagam Cię wiem że wielka jest miłość twoja i ze Ty możesz wszystko,już tyle razy mnie wysłuchales Panie mój.Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  93. Proszę cię Panie Jezu uwolnij mnie z nerwicy zabierz ten ból z mojej duszy chroń od nałogu zapraszam cię do mojego domu Dchu Święty czuwaj nad nami przyjdź duchu Święty

    OdpowiedzUsuń
  94. Uzdrow mnie Panie z depresji błagam.

    OdpowiedzUsuń
  95. Panie Jezu... Uwolnij mnie od tych codziennych lęków, jestem załamana i padam do Twych nóg błagając o zdrowie. Jestem zrozpaczona. Pozwól mi w zdrowiu wychowywać moje dzieci. Proszę uzdrów mnie. Nic więcej nie potrzebuję. Tylko zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  96. Jezu błagam ,ratuj mnie...

    OdpowiedzUsuń
  97. Panie Jezu kochanay pomóż mi żyć normalnie tak jak kiedyś. Amen

    OdpowiedzUsuń
  98. Jezu jak dobrze jest wymawiać Twe imię Jak dobrze jest mieć świadomość że można do Ciebie wołać gdy wszystko wymyka się spod kontroli Z Tobą Panie lżej Tylko Tobie ufam Tylko w Tobie pokładam nadzieję że uda mi się opanować lęki, niepokoje które mnie dotykają W Tobie moja Wiara że osiągnę pokoj mego ducha W Tobie moja miłość Wołam do Ciebie Jezu - pokrzep mnie, umocnij mnie Niech moja wiara będzie mocna , niech będę spokojnego ducha abym mógł w pełni miłować, bym mógł byc dobrym mężem, bym mógł być dobrym człowiekiem w radości głoszącym twa chwałę wielkość Amen

    OdpowiedzUsuń
  99. Panie Jezu uzdrow mnie proszę zabierz ode mnie natrętne myśli o dzieciątku które noszę pod sercem, pozwól mi cieszyć się z Błogosławionego stanu ♥️

    OdpowiedzUsuń
  100. Panie Jezu ,uwolnij mnie prosze Cie od lekow ,depresji.Pomoz mi cieszyć się życiem i rodzina.Odbierz mi złe myśli,które mnie prześladuje.Dopomoz Panie bo już sobie nie radzę.

    OdpowiedzUsuń
  101. Panie Jezu miłosierny proszę Cię uwolnij mnie od natrętnych myśli i moich lęków. Chciałabym znów poczuć się silna i odważna jak kiedyś. JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  102. Panie Jezu uzdrów i mnie z tej okropnej choroby. Proszę Cię bardzo

    OdpowiedzUsuń
  103. Panie Jezu proszę uwolnij mnie od depresji i nerwicy i leku

    OdpowiedzUsuń
  104. Panie Jezu proszę uwolnij mnie od niskiej samooceny, od lęków, od zamartwiania się tym co ludzie o mnie pomyślą. Daj mi Panie odwagę i jasność umysłu. Proszę... 🙏🏼🙏🏼❤

    OdpowiedzUsuń
  105. Jezu - ratuj moją córkę. Wierzę w Ciebie, ufam Tobie. Ty się nią zajmij.Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  106. Boże proszę o uwolnienie mnie z depresji Panie Jezu ty się tym zajmij ❤️ ��

    OdpowiedzUsuń
  107. Panie Jezu pomóż mi wyjść z nerwicy i depresji miałam ją 3 lata temu i miałam próbę samobujcza a ponieważ nic mi się nie układało miałam problemy ze znalezieniem pracy wyszłam z tego i znowu to wróciło w tym roku wszystko przez pandemię siedzę w domu już od pół roku pomóż mi z tego wyjść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie też przez pandemie wrociło mi po latach

      Usuń
  108. Jezu daj mi siłe do życia, pomóz mi wyjść z nerwicy lękowej , ataków paniki i dokuczliwych objawów ,z którymi zmagam sie w kazdej chwili mego zycia. Jezu mój uzdrów moja dusze i ciało. Chce znowu poczuc sie szczesliwa i pokazac dzieciom jak piekny jest swiat, który stworzyłes.

    OdpowiedzUsuń
  109. Panie Jezu zabierz ode mnie te myśli paniczne proszę Amen

    OdpowiedzUsuń
  110. Panie Boże błagam uwolnij mnie od lęków i objawów somatycznych ktore utrudniają mi funkcjonowanie normalne chce znów cieszyć się życiem jeśli nie jest mi to dane to proszę weź mnie do siebie bo już nie mam siły. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  111. Jezu uzdrów mnie z tej okropnej choroby. Nie mam już siły. Nie daje już rady. Każdy dzień to dla mnie męka. Dotknij mnie twoimi uzdrawiającymi dłońmi i uzdrów mnie. Chcę znowu normalnie żyć funkcjonować. Błagam cię uzdrów mnie.

    OdpowiedzUsuń
  112. Panie Boże uzdrow mnie z leku, strachu, uwolnij od objawów somatycznych. Prosze niech mysle, mówię, robię tylko to co Tobie się podoba. Spraw by ludzie którzy nie mają takich problemów zdrowotnych potrafili zrozumieć tych którzy je mają. Wiem że Twoje królestwo nie jest z tego świata, ale pomóż nam wszystkim chorym przetrwać próbę czasu tu na ziemi. Daj nam siłę zwalczyć to wszystko i nigdy się nie poddać bez względu na przeciwności losu i złych ludzi. Proszę stawiaj na mojej drodze i innych chorych ludzi którzy będą kierowali się i postępowali zgodnie z Twoja wola,nauka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z Tobą, wiem co czujesz. Trzymaj się!

      Usuń
  113. Panie Boże błagam Cię uzdrow mnie i cały świat. Otaczają mnie ludźmi prawdomownymi, którzy kierują się Twoja nauka. Dla których drugi czlowiek jest ważny a nie tylko pieniądz, władza, stanowisko. Wlej w ludzkie serca miłość do drugiego człowieka, żebyśmy byli dla siebie braćmi i siostrami- wspólnota i wreszcie nie krzywdzili siebie nawzajem. Wlej w moje serce miłość do drugiego człowieka nawet jeśli po drodze dostane przeciwnosc

    OdpowiedzUsuń
  114. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus, panie Jezu proszę Cię o uzdrowienie od nerwicy natręctw i leków oraz niepokoju z tym związanym chce być taki jak dawniej radosny i uśmiechnięty, chce się cieszyć życiem i rodzina proszę ześlij mi potrzebne laski bym przestał się nakręcać jak mi przychodzi atak paniki i negatywne mysli, bądź uwielbiany. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  115. Proszę o zdrowie i siłę do życia.

    OdpowiedzUsuń
  116. Jezu uwolnij mnie od depresji i nałogów. Jezu, chcę żyć właściwie, mądrze. Jezu zabierz zło ode mnie. Jezu zaopiekuję się mną.

    OdpowiedzUsuń
  117. Jezu Chryste uwolnij mnie od nerwicy i lęków. Żałuję że kiedyś w Ciebie zwatpilem.

    OdpowiedzUsuń
  118. Jezu Chryste uwolnij mnie uwolnij mnie z leków i daj mi szansę cieszyć się miłością do dzieci męża i mojej rodziny i przyjaciół. Zabierz od mnie ten niepokój ten lek . Amen .

    OdpowiedzUsuń
  119. Jezu Chryste uwolnij mnie od nerwicy i lęków spraw abym mogła dalej cieszyć się życiem, normalne chodzić do kościoła. Być spokojna matka i żoną. Tyle razy mnie już wysłuchałeś, mam nadzieję i gorąco w to wierzę że wysłuchane zostaną moje prośby. Uzdrów nnie. JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  120. Dziękuję Mój Boże że Jesteś ❤

    OdpowiedzUsuń
  121. Jezu najdroższy uratuj mnie z tego...

    OdpowiedzUsuń
  122. Kochany Tatusiu, uzdtow mnie z leków oraz depresji ..uzdrow z małej wiary w moc Słowa Bożego, daj mi pragnienie modlitwy za oprawców, uzdrow moja pamięć i serce twoja córka Ukochana . Dziękuję za otrzymaną łaski i Sary Ducha Świetego

    OdpowiedzUsuń
  123. Boże najdroższy błagam Ciebie z całego serca. Uwolnij mnie od tej choroby .pozwól cieszyć się życiem szczęściem i miłością.Jezu Ty się tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  124. Panie mój królu błagam cię ratuj!

    OdpowiedzUsuń
  125. Panie. Jezu mój ratuj mojo rodzinę żeby była zdrowa i dała mi więcej wiary i siły

    OdpowiedzUsuń
  126. Jezu, Ty wiesz jak jest mi ciężko przez moją depresję. Wiem, że i Tobie również było ciężko, kiedy dźwigałeś swój krzyż. Każdy z nas dźwiga krzyż, moim jest depresja. Proszę Cię nie o to byś zabrał ten mój krzyż, ale proszę Cię abyś dodał mi sił, abym mogła z tym krzyżem iść dalej przez życie. Nie pozwól, mi upaść, a gdy to się stanie pomóż mi wstać. Nie pozwól aby ten krzyż przygniótł mnie do ziemi, tak abym nie mogła oddychać, czy też zrobić kroku na przód. W Tobie Jezu ma nadzieja i siła. Pomóż mi proszę.

    OdpowiedzUsuń
  127. Jezu Milosierny zabierz od mojego siostrzenca Marka tę straszna depresję, która zabija jego umysł i duszę Zabierz od synowej to wszystko co nie pozwala jej kkochać a od mojego syna te lęki, strach.strac i niepewność. Przytul ich do swojego tryskajacego miłością do nas serca i nie pozwól im tak cierpieć. Ty rozumiesz te lęki i strach bo przeżyłes je na Golgocie. Dlatego ufam Tobie, że ich uleczysz i weźmiesz w ramiona jak najleoszy pasterz swoje owce będące w niebezpieczenstwue. Uwielbiam Cię Jezu w moim grzecznym ale kochanym przez Ciebie sercu. Ufam Tobie. Maria

    OdpowiedzUsuń
  128. Jezu bardzo Cię proszę ulecz mnie z nerwicy lękowe bardzo cierpię nie umiem sobie sama poradzić z tym sama daj mi siłę bardzo prosze

    OdpowiedzUsuń
  129. Panie Jezu, proszę ulecz mnie ze skrupułów. Ja wiem, że mi to wybaczyłeś, tylko pozwól mi w to uwierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  130. Panie Jezu Chryste proszę Cię i błagam o wyleczenie córki Patrycji z depresji, natrencw i niepokoju, które objawiają się krzykiem wołającym o pomoc,tak cię bardzo proszę Panie Jezu Chryste o zdrowie dla córki, aby mogła normalnie żyć.Proszę Cię Panie Jezu Chryste o wyleczenie mojej synowej z depresji , która jest obojętna na to wszystko co ją otacza , aby mogła kochać swoje dzieci jak matka i męża jak żona którym jest tak bardzo potrzebna.Panie Jezu proszę Cię o zdrowie i wiarę dla mojego syna , nie pozwól mu upaść, daj mu siłę , by mógł kochać swoje dzieci jak ojciec i żonę jak mąż.Panie Jezu Chryste jako matka moich dzieci ,będę się codziennie modliła do Ciebie Panie Jezu Chryste i prosiła o uzdrowienie dla moich dzieci ,które tak bardzo kocham. PROSZĘ I BŁAGAM CIĘ JEZU CHRYSTE POMÓŻ MOIM DZIECIOM.

    OdpowiedzUsuń
  131. Panie Jezu, proszę Ty sie tym zajmij si....

    OdpowiedzUsuń
  132. Panie Jezu ratuj mnie z nerwicy błagam pokornie

    OdpowiedzUsuń
  133. Panie Jezu ratuj mnie z nerwicy błagam pokornie

    OdpowiedzUsuń
  134. Panie Jezu uzdrow moja córkę Kamilę. Wskaż jej drogę do Ciebie. Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  135. Jezu proszę Cie ulituj się nade mną, daj siły by to unieść 🙏

    OdpowiedzUsuń
  136. Jezu, ufam Tobie. Proszę pomóż Tacie przezwyciężyć lęki i podnieść się.

    OdpowiedzUsuń
  137. Jezusie, synu Dawida, ulituj się nade mną.Jezu, proszę Cię, zajmij się tym ...

    OdpowiedzUsuń
  138. Panie Jezu. Oddaje Ci siebie. Ulecz mnie z tej nerwicy, z tego ciągłego stresu proszę Cię. Wysłucgaj mnie. Jezu ufam Tobie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy jeżu wyzwolenia mnie i moją córkę z nerwicy i lęku prósz o modlitwę

    OdpowiedzUsuń
  140. Jezu proszę uwolnij mojego syna od depresji
    Daj mu siłę i wiare w siebie. Przywróć mu radość życia.

    OdpowiedzUsuń
  141. Panie Jezu proszę Cię uzdrów mnie z depresji i nerwicy chociaż na tyle abym mogła zdrowo wychowywać córeczkę i pracować.Dopomóż mi aby moja niemoc nie przechodziła na moich najbliższych.Proszę dzwignij ze mną ten krzyż i już nie puszczaj.

    OdpowiedzUsuń
  142. Panie Jezu Wybacz Mi Proszę !!! Tak bardzo Cię Przepraszam uwolni mnie od moich lęków !!
    !

    OdpowiedzUsuń
  143. Proszę o pomoc w depresji , nie chce mi się żyć ...proszę

    OdpowiedzUsuń
  144. Panie Jezu uwolnij moją mamę od stanu w jakim jest.

    OdpowiedzUsuń
  145. Jezu błagam Cię uwolnij mnie z depresji, nerwicy,płaczów, lęków, bezsenności, bezradności, samotności wszystkich leków, chorób również psychicznych.Pozwól mi odzyskać radość życia, spokój wewnętrzny, zdrowie, pogodę ducha.Miej w opiece moich rodziców, którzy na to patrzą

    OdpowiedzUsuń
  146. Jezu proszę uwolnij mnie od nerwicy lękowej i depresji chce wkoncu norlamnie żyć i cieszyć się życiem z moim synem i mężem , nie chce byc dla nich ciezarem

    OdpowiedzUsuń
  147. Jezu błagam Cię ulecz moje dziecko z depresji, błagam wszysykich, którzy ten komentarz przeczytają o jedno Ojcze Nasz bądź Zdrowaś Maryjo w intencji mojej córki,Jezu Ty się tym zajmij, bo ja już nie mam siły, dotknij ją Twoją miłością. Bogu niech będą dzięki Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź silna,głęboko wierz w moc modlitwy.
      Mi pomogła, uskrzydlala mnie.
      Pomogły też leki.
      Jestem żywym dowodem na to że można przezwyciężyć ten stan( może wróci , nie wiem).
      Każde doświadczenie jest po coś.
      Wspomnę o Twoich bliskich i każdym cierpiącym w swojej modlitwie.

      Usuń
  148. Panie Jezu walczę ale bez Twojej pomocy nie dam sobie rady. Wesprzyj mnie i natchnij moją duszę siłą odwagą i nadzieją

    OdpowiedzUsuń
  149. Jezu.pomoz
    Żebym mogła cieszyć się życiem i mieć siły dla wnuków które bardzo kocham
    A ja nie mam siły na nic.jestes moja opoka i nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  150. Panie Jezu i cała Święta Rodzino proszę się o uzdrowienie mnie z lęków, paniki, nerwicy, krzyków w nocy czy też objawów depresji. Bardzo wszystkim się przejmuje i denerwuję. Proszę Cię ulecz mnie i moją rodzinę. Abyśmy wszyscy żyli w zgodzie i żebym była zdrowa. Bardzo Cię kocham i wierzę w Twoją moc, którą było mi już dane doświadczyć. JEZU UFAM TOBIE!

    OdpowiedzUsuń
  151. Panie Jezu,błagam uwolnij mnie od nerwicy lękowej i cierpienia ciała. Tylko Ty możesz to uczynić, bo Ty możesz wszystko, Wielki Stwórco świata!

    OdpowiedzUsuń
  152. Boże wszechmogący błagam Cię o uwolnienie mojej Alicji z depresji lękowej.Jezu ufam TOBIE i wierzę że moja córka odzyska swoje życie.

    OdpowiedzUsuń
  153. Jezu proszę Cię o uwolnienie mnie od natrętnych mysli i lęków.Bóg zapłac

    OdpowiedzUsuń
  154. Jezu uwolnij mnie z nerwicy i lęków,odmień moje życie zawierzam się Tobie Jezu ufam Tobie ty się mną zajmij i moja rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  155. Boże jedyny, Ty znasz mnie najlepiej i wiesz z czym się zmagam. Błagam Cię, zlituj się nade mną i zabierz ode mnie to okropne napięcie, które mnie paraliżuje i odbiera radość życia. Jestem już tak bardzo zmęczony. Jesteś moją jedyną nadzieją, bo wokół mnie nikt nie potrafi zrozumieć jak bardzo mnie to niszczy. Panie Jezu, proszę pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  156. Jezu uwolnij mnie od lęków tak ciężko mi z tym żyć bądź tak łaskawy bardzo Cię proszę

    OdpowiedzUsuń
  157. Panie Jezu proszę uwolnij mojego wnuka od klepania rączkami. Jezu weź to od niego te tiki bardzo proszę i błagam Cię Jezu Miłosierny.

    OdpowiedzUsuń
  158. Panie Jezu proszę o potrzebne łaski dla mojego męża. Proszę o uzdrowienie zranień w sercu, które niszczą nasze relacje i naszą rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  159. Uwolnij mni Jezu od nerwicy, lęku, skrupułów, depresji. Chcę karlmic się Twoim ciałem a mam ciągły opór przed spowiedzią. Panie ratuj, nie pozwól utonąć.

    OdpowiedzUsuń
  160. Panie Jezu uwolni mnie z czarnych myśli, które kołatają się w mojej głowie. Proszę cię nie pozwól poddać mi się szatanowi. Wybacz mi wszelkie grzechy jakie popełniłem i uwolni mnie z tej ciężkiej choroby. Panie Jezu synu Boga módl się za nami grzesznymi. Amen

    OdpowiedzUsuń
  161. Panie Jezu,zabierz ode mnie te nerwy raz na zawsze...oby zły przestał mnie mordować...
    Jezu ufam Tobie,tylko Ty dajesz mi spokój duszy..tylko przy Tobie czuje sie bezpieczna...tylko Tobie zawierzam moje dzieciątko, mojego męża i siebie..
    Jezu Ufam Tobie❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  162. Jezu, ratuj mnie. Uwolnij mnie od napadów lęków, które wyniszczają moje ciało. Zaopiekuj się mną. Błagam Cię. Sama już sobie nie radzę. Proszę, zaopiekuje się mną...

    OdpowiedzUsuń
  163. Panie Jezu proszę Cię uwolnij mnie od nerwicy i leków, od tych złych myśli które codziennie są w mojej głowie. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  164. Jezu oddal od mojej córeczki Natalki nerwicę lękową

    OdpowiedzUsuń
  165. Proszę,p mi zwalczyć lęki, być silniejszą i odważniejszą w życiu. Jezu, ufam Tobie !

    OdpowiedzUsuń
  166. Proszę, pomóż mi zwalczyć lęki, być silniejszą i odważniejszą w życiu. Jezu, ufam Tobie !

    OdpowiedzUsuń
  167. Panie Jezu, uwolnij mnie od problemów psychicznych i moich lęków

    OdpowiedzUsuń
  168. Panie Jezu proszę uwolnij od lęków i przebacz grzechy mnie i moim bliskim. Jezu ufam tobie Ty się tym ZAJMIJ.

    OdpowiedzUsuń
  169. Panie Jezu zabierz odemnie ten lęk który doświadczam prawie codziennie ,błagam pomóż cieszyć się życiem dziećmi ,do kogo mam się zwrócić jak nie do ciebie UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  170. Panie Jezu pomóż mi w walce z tą chorobą. Miej mnie w swojej opiece - pozwól stanąć na nogi. Proszę o uzdrowienie.

    OdpowiedzUsuń
  171. Panie Jezu błagam uwolnij mnie od lęków, stresu, depresji i natrętnych myśli. Spraw, blagam, abym mogla cieszyc się życiem razem z moją rodziną. Ufam Tobie, ze uzdrowisz mnie. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  172. Panie Jezu proszę calym sercem o uzdrowienie mojej psychiki, abym wrovila do normalnego zycia i cieszyla sie każdą chwilam. Ufam Tobie🙏❤️

    OdpowiedzUsuń
  173. Panie Jezu proszę calym sercem o uzdrowienie mojej psychiki, abym wrócila do normalnego zycia i cieszyla sie każdą chwilą. Ufam Tobie🙏❤️

    OdpowiedzUsuń
  174. Panie Jezu proszę o uzdrowienie mojej córki z choroby psychicznej lęków i natręctw i wyjścia z anoreksji.
    Błagam żeby moja córka wróciła do normalności i mogła na nowo cieszyć się życiem.
    Jezu ufam Tobie ❤
    Uzdrów moją córką

    OdpowiedzUsuń
  175. Panie Jezu uzdrów mnie, blagam. Uwolnij mnie od stresu, lęku,depresji, natrętnych myśli i wszelkich problemów z psychiką. Wyrwij je na zawsze z korzeniami jak perz. Kochany Jezu spraw abym mogła funkcjonowac na co dzień bez żadnych tych dolegliwości i byc radosna, ufam Ci Jezu❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  176. Jezu nie pozwól, bym straciła wiarę i nadzieję, że możesz mnie uzdrowić z depresji. Wołam do Ciebie przyjdź i pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  177. Panie Jezu uwoniej mnie od nerwicy lękowej i złego samopoczucia,które nie pozwala na to abym mogła w pełni cieszyć się życiem,uwolnij mnie od lęku,ktory ciągle mi towarzyszy.Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  178. Panie Jezu zabierz odemnie moje lęki, bym mogła w zdrowiu i spokoju wychowywać mojego najwspanialszego synka ��❤Amen.

    OdpowiedzUsuń
  179. Panie Jezu uwolnij mnie od nerwicy lękowej i złego samopoczucia, ktore nei pizwala mi w pełni cieszyć sie zyciem i zabierz odemnie moje lęki,uwolnij mnie od tego lęku , który ciągle mi towarzyszy zabierz źle samopoczucie, spraw bym była zdrowa i spokojna żeby m mogła spokojnie wychowywać synka.tylko tego pragnę.Jezu ufam tobie ��❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  180. Panie Jezu uwolnij z depresji mojego męza .Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  181. Panie Jezu, zaufałam Tobie i Ty nie zawiodłeś mnie. Otoczyłeś mnie opieką, przyszedłeś do mnie. To wszystko... nerwica, lęki, natrętne męczące myśli, niepokój, wyrzuty sumienia.. to wszystko znika z kazdym dniem. Jestem Ci Panie Jezu wdzięczna do końca życia. Wierzę, ze dzięki Twej miłości do mnie nigdy ten koszmar nie wróci i moje zycie bedzie piękne i normalne, moje marzenia i tęsknota bycia z moją rodziną i przyjaciółmi spełnią się. Z ogromną wsziecznoscią pochylam głowę przed Tobą. Kocham Cię 💞

    OdpowiedzUsuń
  182. Panie Jezu uwolnij moją córkę od lęku i ulecz z depresji i nerwicy. Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  183. Panie Jezu uwolnij mnie z mich zlych mysli, ze strachu, pozwoj abym doznal spokoju w swym zyci blagam cie o to Jezu ufam tonie zawsze i zawsze bende ty wiesz o mnie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  184. Jezu Chryste pozwól mi wrócić do normalności sprzed lat. Uwolnij mnie od nerwicy lękowej. Spraw, zebym mog)ła żyćjak inni ludzie, nie bać się. Błagam pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  185. Jezus zawsze wie co jest dla nas dobre. mamy depresję, mamy obawy, mamy złość, mamy lęki, ale one powstały z jakichś przyczyn. Musimy przez nie przejść, ale nie wstydźmy się mówić o tym co się teraz dzieje, nie chowajmy naszych emocji. A jeśli coś chować to jedynie wasza indywidualną prośbę do Boga o wyjście z choroby.
    Ja też mam teraz bardzo ciężki okres.. lęk jest u mnie największym rywalem. Proszę Boga o to, żeby pomógł mi się z nim rozprawić, żeby pomógł mi znaleźć rozwiązanie na nie. Czy to chowane emocje, urazy, czy to brak siły na walkę? Teraz tego jeszcze nie wiem.. ale myślę, że Jezus wiedział od początku. Więc proszę Cię Jezu, pomóż mi odnaleźć rozwiązanie, żeby wszystko to co niejasne stało się nagle jasne i zaprzestało krzątać moją głowę.
    Kocham Cię i zawsze będę, Bracie.

    OdpowiedzUsuń
  186. Jezu oddal od Ani leki żeby mogła w spokoju wychowywać synka żeby wróciła radość w jej życiu kochany Jezu zajmij się tym

    OdpowiedzUsuń
  187. Boze prosze uzdrow moja corke z depresji i leku.Prosi matka.

    OdpowiedzUsuń
  188. Panie Boze prosze dopomoz mojej corce wdepresjinerwicy lekowej daj jej sily aby mogla przetrwac to co Ja czeka . .

    OdpowiedzUsuń
  189. Panie Boze,uwolnij mojego syna z leku,depresji i obdarz go laska wiary.Przywroc mu normalne zycie pelne Twojego pokoju wewnetrznego.

    OdpowiedzUsuń