sobota, 20 marca 2010

O dobrych przyjaciół

Życie bez przyjaciół jest szare i smutne. Człowiek cierpi w osamotnieniu. 
Swoich przyjaciół sobie wymodliłam, teraz dzielę się modlitwą Gabrieli Pindur, którą znalazłam w książeczce pt. "Wszystkie nasze dzienne sprawy. Modlitewnik dla rodzin." Pewnie jeszcze nie jedną modlitwę stąd przytoczę ;) ale ta na dobry początek:

Za wiernego przyjaciele nie ma odpłaty ani równej wagi za wielką jego wartość. Wierny przyjaciel jest lekarstwem życia (Syr 6,15-16)
Panie Boże, proszę Cie o dobrych i szczerych przyjaciół, z którymi będę mógł (mogła) w swoim życiu robić dobre i piękne rzeczy i dzięki którym uwierzę, że dobroć i bezinteresowność są na tym świecie możliwe. Ukształtuj moje serce tak, abym przede wszystkim ja potrafił(-a) być wierny(-a) i bezinteresowny(-a) w przyjaźni. Bądź uwielbiony, Panie Boże, w każdej pięknej ludzkiej przyjaźni. Anem.

94 komentarze:

  1. Witam chciałbym dowiedzieć się czy długo modliłaś o dobrych przyjaciół ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie modliłam się o nich codziennie, po kilka razy. Po prostu w momentach największej samotności i bólu, że jestem sama prosiłam Boga, aby mi pozwolił kogoś poznać i się zaprzyjaźnić.
      Od 3 klasy podstawówki do 1 gimnazjum nie miałam żadnej dobrej koleżanki ani przyjaciółki w klasie, co było dla mnie bardzo trudne. Miałam dobre koleżanki na podwórku, ale nasze drogi zaczęły się powoli rozchodzić. Czułam się osamotniona więc własnymi słowami modliłam się o dobrych przyjaciół. Z czasem, chyba jeszcze w 1 klasie gimnazjum, zakolegowałam się bliżej dziewczyną z klasy. W liceum także pragnęłam mieć dobrych przyjaciół i się o nich modliłam. Zaprzyjaźniłam się z dwiema dziewczynami. Na studiach również nawiązałam przyjaźnie, dwie z nich te studia przetrwały do dziś, czyli 3 lata po obronie.
      Nie jestem osobą, która łatwo nawiązuje znajomości. Prosiłam o dobrych przyjaciół kiedy byłam w największej potrzebie; z wiarą, że Bóg może mi dobrych ludzi na drodze postawić. Więc On stawia - coraz ich więcej. Moje grono zwiększyło się jeszcze o kolejnych kilka osób - przyjaciół mojego męża. I za tych wszystkich moich przyjaciół jestem Bogu wdzięczna.
      Chwała Panu!

      Usuń
    2. prosze pomodlcie sie za mnie o to zebym nie mosial sie martwic i byc szczesliwy i mial dobrych przyjaciol.

      Usuń
    3. prosze Pana Boga rowniez o znalezienie dobrych przyjaciol. Boze badz uwielbiany. Amen

      Usuń
  2. Jeśli znalazłeś/aś przyjaciela skarb znalazłeś/aś.To bardzo ważne w życiu aby ktoś kogoś wysłuchał,doradził.To jest wartościowsze od wszelkiego złota.Też znaleźć kogoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pragnę znaleźć kogoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest ktoś komu bardzo ufam i z kim bardzo chciałbym się przyjaźnić ale zraziłem ją do siebie. Pragnę odzyskać jej zaufanie i wiarę we mnie. Proszę o modlitwę za Karolinę i o przyjaźń między nami.Bardzo mi Jej brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, serdecznie, zamieszczam ten post, aby poinformować, że jeśli ktoś szuka rozmowy/ zrozumienia a może nawet zaprzyjaźnienia się z kimś, to jestem do tego bardzo chętna. Mój nr gadu-gadu - 47 57 27 9. Pozdrawiam Wszystkich samotnych i cierpiących!

    OdpowiedzUsuń
  6. A mój problem taki jest , ze zawsze ja byłam ta dobrą stroną która nic nie żądała, a sama dawała. Osobą, która zawsze miała gest , czas , zrozumienie. A trafiałam na takich ludzi którzy okazywali sie egoistami. Gdy zachorowałam na nieuleczalną chorobę to zamiast dostać wsparcie wszystko było na odwrót, I jeszcze moja koleżanka ,która w międzyczasie zachorowała na zwykłą grypę, czyli przeziębiłam się wykrzyczała mi w smsie ze ona nie wymaga takiej litości jak ja. Jakby choroba nieuleczalna prowadząca do kalectstwa była porównywalna z grypą. Masakra. Byłam w szoku kogo ja poznałam.Mam generalnie dwie koleżanki takie na mur beton. Ale czlowiek chciałby jeszcze poznać kogoś,mam nadzieję ,ze po tej modlitwie moja zła pssa do ludzi egoistów minie raz na zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także zawsze byłam tą osobą, która starała się za wszelką cenę pomóc a sama nic nie żądała. I co za to otrzymałam? Moja koleżanka z wdzięczności wpakowała mnie w wiele kłopotów i zaczęła zniechęcać do mnie innych ludzi. Zupełnie nie rozumiem jak tak można postępować. Jednak mam nadzieję że trafie jeszcze na normalnych ludzi. I Tobie też tego życzę.

      Usuń
  7. Proszę o modlitwę za mnie, o wiernych przyjaciół. O uwolnienie od nieprzyjaciela i człowieka podstępnego. Proszę o zdrowie dla wszystkich tych którzy mi świadczą i dobrze życzą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o modlitwę o to aby mój syn który macdobre serce znalazł przyjaciela.Przyjaciela który będzie podążał dobrą drogą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o modlitwę za mnie, choć jedno Ojcze Nasz abym znalazł przyjaciela.Jestem osamotniony nie mam z kim porozmawiać, moi"koledzy" z klasy mnie odrzucają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się za Ciebie modlić i jeśli mogłabym chciałabym Cię prosić także o modlitwę za mnie o znalezienie przyjaciół :)

      Usuń
    2. Proszę również o modlitwę za mojego syna, który tak bardzo pragnie mieć choć jednego przyjaciela, a zraża rówieśników do siebie tym, że nie odróżnia emocji, ponieważ miał złe wzorce od taty i nie rozumie, co robi źle.

      Usuń
  10. Proszę modlitwę o dobrych przyjaciół i ludzi dobrych .Aby Bóg postawił na mojej drodze życia. O spokój i radość dla mnie. O uwolnienie od samotności i dobra opiekę w chorobach i na starość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę o modlitwę za mojego syna, by znalazł choć jednego przyjaciela. Wszyscy go odrzucają, bo on przez złe wzorce od taty, nie rozumie emocji innych a przez to, nie rozumie, co sam robi źle. Proszę o dary Ducha Świętego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę choć jedną osobę o modlitwę za mnie, abym mogła nawiązać szczerą przyjaźń.

    OdpowiedzUsuń
  13. O dobrych przyjaciół dla wszystkich osamotnionych będziemy prosić na lekcjach religii. Każdą wpisaną wyżej osobę również gorąco polecimy Bogu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Również proszę o modlitwę za mnie, aby Bog postawił na mojej drodze prawdziwą przyjaciółkę/przyjaciela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a skąd jesteś? ja też proszę o modlitwę w tej intencji :)

      Usuń
  15. Proszę o modlitwę, abym znalazł prawdziwych przyjaciół i nie miał do czynienia ze złymi ludźmi.Także, abym nie tracił nadziei.

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę o modlitwę za moją córkę ,aby znalazła chociaż jedną przyjaciółkę bo klasa ją odrzuciła i czuję się bardzo samotna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez prosze o modlitwe za prawdziwych i wiernych przyjaciol . Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez prosze o modlitwe za prawdziwych i wiernych przyjaciol . Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. Również należę do osób, które więcej dawały niż otrzymywały aż się doczekałam smutnej samotności.Proszę o wsparcie przez modlitwę o spotkanie przyjaciółki/przyjaciela Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem w domu z małym dzieckiem i wychodzę tylko na zakupy. Na dodatek przeprowadziłam sie do innego miasta więc nie mam nawet znajomych nie mówiąc o choćby jednej przyjacółce. Módlmy się wszyscy za siebie a wierzę że wkońcu Bóg postawi kogoś wartościowego na Waszych drogach może i na mojej też. Bóg zapłać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cześć też przeprowadziłam sie do innego miasta do reszowa i szukam dobrej przyjaciółki

      Usuń
  21. Witam ja również proszę o modlitwę za mnie moi wszyscy znajomi się do mnie nie odzywają juz od jakiegoś czasu. Gdy do nich piszę i pytam czemu tak robią pytają mnie czemu to ja nie piszę, tylko że ja właśnie się zawsze odzywam. Czasami mam dosyć tego ze to ja zawsze pierwsza wyciągam rękę a nikogo nie obchodzi co u mnie. Myślę że już nawet nie mogę ich nazwać znajomymi. Dlatego proszę kogokolwiek o chociaż jedną modlitwę za mnie, czuje się taka samotna. Ja również pomodl się za wszystkie osoby które zostawiły tu komentarz. Cieszę się że tyle osób chwali Pana, dlatego ratujmy się bo on kiedyś wróci i ostrze wszystkie łzy i wymaże nasze cierpienia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomodlę się za Ciebie:) proszę również o modlitwę za mnie, abym miała w zyciu dobrych przyjaciol. Z Panem Bogiem@

      Usuń
    2. Pomodle sie za ciebie I tez prosze o modlitwe .Mam taka sama sytuacje.

      Usuń
  22. Ja też szukam dobrych ludzi, szukam przyjaciółek , przyjacieli z którymi można na wszytskie tematy pogadać i iść na spacer czy do kina. A nie jak w dzisiejszych czasach impreza aby tylko się nachlać.
    A ja pomodlę też się za Ciebie: " Anonimowy1 maja 2017 10:49 "

    OdpowiedzUsuń
  23. Proszę o modlitwę dla mojej córki Alicji. Tak ciężko jej się z kims zaprzyjaźnić zaufać. A tak bardzo by chciała. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę o modlitwę za mnie abym znalazła przyjaciół. Żeby Emilia i Marcin zostali moimi przyjaciółmi.
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę was bardzo o modlitwę za mnie, zebym znalazła z moja siostrą przyjaciół. Strasznie mi smutno z tego powodu. Czuje się opuszczona i gorsza od innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bede modlil sie za Was. Nie czuj si gorsza. Teraz masz siostre - pewnie lepszej przyjaciolki nie mozna sobie wymarzyc. Ale pomodle sie za Was do dobrego Boga o przyjaciol dla Wss.

      Usuń
  26. Proszę o modlitwę za mnie abym znalazła prztyjaciół

    OdpowiedzUsuń
  27. Proszę o prawdziwych przyjaciół,przy których będę mogła się naturalnie zachowywać i którzy zaakceptują mnie taką jaką jestem i będą chcieli przebywać jak najczęściej w moim towarzystwie.Amen

    OdpowiedzUsuń
  28. Proszę o prawdziwych przyjaciół, takich bezinteresownych i otwartych, dla ktorych wązne będzie moje szczeście a ich dla mnie, abysmy mieli dla siebie mnostwo serca i dzialalo to w obie strony. Prosze takze o to aby wszystko dobrze ułożyło się w mojej relacji z Łukaszem, aby zrozumial swoje bledy i je naprawil, a takze o zdrowie i dobra prace, gdyz bez tego kazdy dzien jest ciezki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również modlę się w intencji córki która pragnie mieć przyjaciol ,a niestety ciągle jest odrzucana ,to jest bardzo dobra dziewczynka bardzo to przeżywa Ja modlę sie za nią UFAM BOGU I MARYI ze wysluchaja mojej prośby Prosze o wsparcie w modlitwie ja również bede sie modlić w waszej intencji

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam zostawcie Mi namiary na siebie to moze bedziemy mogly popisac i porozmawiac..

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam.Ja też nie mam przyjaciół.Sami oszuści i zazdrosnicy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Proszę Was wszyscy kochani o modlitwę za moją córkę Sabinke aby znalazla przyjaciół . Od zawsze miala problemy z nawiązywanie znajomości. Gdy juz znalazła przyjaciółkę musieliśmy się przeprowadzić. Tu gdzie obecnie mieszkamy nie ma przyjaciół, dzieci ją odrzuciły wręcz jej dokuczaja w szkole. Bardzo sie zmieniła, zamyka się w sobie czesto płacze.

    OdpowiedzUsuń
  33. Prośba o modlitwę o dobrych przyjaciół i treść krótkiego westchnienia:
    https://www.facebook.com/PotrzebnaModlitwa

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja takze prosze o dobrych i godnych zaufania przyjaciol. Aby nie zazdroscili mi a cieszyli sie moim szczesciem. Aby oni byli blisko mnie, abym miala z kim porozmawiac, i cieszyc sie ogolnie codziennym zyciem. Prosze zeby oni chcieli trzymac sie ze mna i zebym juz nigdy nie czula samotnosci.

    OdpowiedzUsuń
  35. Panie Boże pozwól i postaw na mojej drodze prawdziwa przyjaciółkę lub pfzykaciela i pozwól mnie być prawdziwym przejacielem przyjaciółka. Amen

    OdpowiedzUsuń
  36. Panie Jezu proszę Cię o dobrą przyjaźń. Bardzo mi doskwiera brak przyjaciół -Jezu ty się tym zajmij .Amen

    OdpowiedzUsuń
  37. Panie Jezu proszę Cię o dobrego, wiernego przyjaciela, z którym będę mogła dzielić radości i troski i głosić Twoją chwałę. Jezu Ty się tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  38. Panie Jezu ,proszę Cię o dobre koleżanki i przyjaciółki z którymi będe mogła dzielić smutki i radośc,bardzo mi doskwiera samotnośc z powodu braku dobrych i życzliwych koleżanek

    OdpowiedzUsuń
  39. Proszę o modlitwę w intencji mojego syna - o dobrego przyjaciela.Ma dobre i wrażliwe serce a ciągle jest odrzucany w klasie.Jezu Ty się tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  40. Proszę o modlitwę w intencji mojej córki Marty, żeby poznała dobrych i szczerych przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  41. Panie Mój proszę Cię o dobra i szczera i prawdziwą przyjaciółkę Amen Ufam Tobie Jezu Mój Ukochany

    OdpowiedzUsuń
  42. Proszę o modlitwę abym miała wokół siebie dobre i źyczliwe koleźanki aby osoba która mnie nęka odeszła w nie pamięc.Ufam tobie Jezu i bardzo Cię kocham

    OdpowiedzUsuń
  43. Proszę o dobrych przyjaciół w tej nowej grupie od dzisiejszego dnia dla Maćka.Jest bardzo samotny.Błagam z całego serca.Bóg zapłać za modlitwę.
    Matka

    OdpowiedzUsuń
  44. Proszę o dobrych przyjaciół dla Damianka w pracy i poza nią. Niech nie czuje się samotny, jest w nowej pracy.Bóg zapłać. Ciocia.

    OdpowiedzUsuń
  45. Proszę o modlitwę dla mojej córki Oliwii która tak bardzo pragnie mieć przyjaciółkę. Proszę bardzo

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  47. Proszę o modlitwę za mnie i za moją córkę obie pragniemy znaleźć prawdziwych przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  48. Mnie również brakuje przyjaciół. I proszę o modlitwę.Choć by garstka ale takich na dobre i złe. Ja takim przyjacielem też bym chciała być dla nich. Bardzo mi tego brak:(

    OdpowiedzUsuń
  49. Proszę o modlitwę w intencji znalezienia przyjaciół i dobrych koleżanek dla mojej kochanej córeczki. I na końcu o modlitwę w intencji znalezienia przyjaciół dla mnie. Bóg zapłać. Odwdzięczam się modlitwą. Matka

    OdpowiedzUsuń
  50. Proszę o modlitwę w intencji mojej córki zei znalazła pprzyjaciół

    OdpowiedzUsuń
  51. Proszę o modlitwę w intencji mojej córki żeby znalazła prawdziwych przyjaciół. Jest z tego powodu bardzo smutna nie wychodzi na dwór bo mówi że nikt jej nie lubi a mi to serce pęka bo chcę jej pomóc ale nie wiem jak

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochani jeśli ktoś z was potrzebuje rozmowy, wsparcia, modlitwy to skontaktujcie się ze mną. Możemy tu siebie wspierać wzajemnie i to jest piękne. Ściskam was mocno i błogosławię. Mój email tuljones@gmail.com Marzena

    OdpowiedzUsuń
  53. Błagam o modlitwę, by dobry Bóg obdarzył nasze małżeństwo prawdziwymi przyjaciółmi, byśmy mogli wspierać się wzajemnie i wzrastać.

    OdpowiedzUsuń
  54. Błagam o modlitwę, by dobry Bóg obdarzył nasze małżeństwo prawdziwymi przyjaciółmi, byśmy mogli wspierać się wzajemnie i wzrastać.

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem osobą, która trudno nawiązuje przyjaźnie i unikam ludzi lub źle się czuję w tłumie. Ale błagam Boga codziennie o przyjaciela, mam nadzieję, że jak teraz trafię do liceum bo zmieniam szkołę z technikum na liceim to odnajdę takiego co mnie zrozumie, będzie szanować, wspierać, ufać, spotykać się, takiego jakiego jeszcze nie miałam. Proszę Cię o niego Panie Boże

    OdpowiedzUsuń
  56. Proszę o modlitwę o przyjaciuł do wspulnego muzykowania.

    OdpowiedzUsuń
  57. Przyjaciel to ktoś na dobre i źle ktoś kto może mieć inne poglądy na życie ale dla kogo się jest ważnym kto znajdzie czas wysłucha i będzie chciał zrozumieć, poda dłoń w kłopocie i cierpieniu , ale też wysłucha twej radości, i cieszyć się będzie żywego szczęścia. Ale to też kogo obrażasz takim samym uczuciem przyjaźni, ktoś kto może liczyć ma Ciebie i twój część ktoś którego wysłuchasz, wesprzeż pomożesz.. bo przyjaźń jest piękna gdy działa w dwóch kierunkach . Dobrych przyjaciół zycze
    Dami.

    OdpowiedzUsuń
  58. Proszę o modlitwę w intencji znalezienia przyjaciół dla mojej wnuczki,ktora bardzo chce ich mieć ale ma trudności w nawiazywaniu kontaktów. Jest bardzo smutna i cierpi z tego powodu. Będę wdzięczna za każdą modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  59. Szukam przyjaciół do wspulnego muzykowania niestety mam poczucie że moje modlitwy nie tafiają tam gdzie powinny.

    OdpowiedzUsuń
  60. Szukam prawdziwych i szczerych przyjaciół, takich na dobre i na złe, na których zawsze można liczyć. Proszę o modlitwę za mnie. Ewelina, Lublin.

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja poproszę o modlitwę, o przyjaciółkę. Proszę abym nie czuła się samotna, aby wokół mnie byli prawdziwi dobrzy przyjaciele. Proszę o nich. Amen

    OdpowiedzUsuń
  62. Proszę o modlitwę za syna aby znalazł w nowej klasie i szkole przyjaciół aby nie był samotny,o Boże Błogosławieństwo w nauce.

    OdpowiedzUsuń
  63. Proszę daj przyjaciół mojemu synowi, jest bardzo skryty.

    OdpowiedzUsuń
  64. Prosze o modlitwe za moja corke aby znalazla przyjaciol w szkole,zeby czula sie akceptowana I lubiana.

    OdpowiedzUsuń
  65. Panie Jezu bardzo proszę w imieniu mojego 10-letniego syna o napotkanie na swojej drodze przyjaciela od serca.

    OdpowiedzUsuń
  66. Proszę i znalezienie grupy Lidzi,z którymi będzie można spędzać czas,jezdzuc ba rowerze, chodzić na spacery.Kiedts z mężem nie byliśmy tacy samitni mieliśmy przyjaciół ale to sue zmieniło,nie mamy że sobą juz takiego kontaktu.Czujemy sie samotni .

    OdpowiedzUsuń
  67. Pomodliłam się za Wasze intencje. Wy pomódlcie się za moje.
    ❤️

    OdpowiedzUsuń
  68. Proszę o modlitwę za mnie i za moją 12 letnia córkę obie pragniemy znaleźć przyjaciół.Przeprowadziliśmy się na Islandię i córka w szkole trzyma się z trochę z boku.Proszę aby dzieci ja zaakceptowały,i zeby poznała prawdziwa przyjaciółkę Amen.

    OdpowiedzUsuń
  69. Boże proszę Cię o dobrych przyjaciół dla mojej córki. Chcę żeby już zawsze była szczęśliwa i nie cierpiała w samotności.

    OdpowiedzUsuń
  70. Boże proszę Cię o dobrych przyjaciół dla mojej córki alby znalazła prawdziwych i wiernych przyjaciół, którzy zawsze będą blisko i aby już nie musiała czuć się samotna ani w szkole ani po szkole . Dziękuję. Amen♥️

    OdpowiedzUsuń
  71. Proszę o modlitwę o dobrych przyjaciół dla mojego syna. By Ci którzy mu dokuczają odpuścili. Abyśmy znaleźli mieszkanie obok przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  72. Boże, proszę Cię o dobrych przyjaciół dla mojej córki Zuzi ,aby nie czuła się już dłużej samotna.I proszę Cię Boże,spraw aby na mojej wyboistej drodze stanęła chociaż jedną oddana przyjaciółka.
    Amen♥️

    OdpowiedzUsuń
  73. O dobrego przyjaciela modliłam się ,,Nowenną Pompejańską''. Nie ukrywam liczyłam że w pracy taką osobę poznam, co się okazało przez pandemię zostałam z niej zwolniona , ale dzięki temu
    poznałam wspaniałą przyjaciółkę. Przedziwna historia. Warto odmawiać różaniec.

    OdpowiedzUsuń
  74. Proszę o pomoc w znalezieniu dobrych przyjaciół dla syna i córki 🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  75. Proszę o modlitwę za moja córkę Małgosię aby znalazła choć jedną oddaną przyjaciółkę, gdyż jej serduszko jest bardzo poranione. Przestała wierzyć w miłość i przyjaźń. Proszę też aby odnalazła się w klasie, miała z kim wyjść na dwór bo na to zasługuje. Święty Józefie, dopomóż nam. Amen

    OdpowiedzUsuń
  76. Panie Jezu pomóż w znalezieniu prawdziwej przyjaciółki dla mojej córki. Spraw aby nie czuła się samotna i odrzucona. Aby dzieci chciały się z nią spotykać. Przyjdź z pomocą. Proszę. Panie Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  77. Panie Jezu dopomóc moim dzieciom by znalazły dobrych przyjaciół Jezu ufam tobie

    OdpowiedzUsuń
  78. Jezu ufam Tobie. Z całego serca proszę o dobrych znajomych, przyjaciół dla syna, dla córki. Wierzę, że Ty Panie Jezu możesz wszystko, że nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych 🌹🌹🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  79. Proszę, aby moja córka znalazła prawdziwych przyjaciół i miłość swojego życia. Jezu Ty się tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  80. Proszę o dobrych przyjaciół dla naszych dzieci.Bog zapłacić

    OdpowiedzUsuń
  81. Proszę o dobrych przyjaciół dla mnie, mojego męża i moich dzieci. Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń