środa, 18 lipca 2018

Modlitwa matki w czasie ciąży

Maryjo Matko Chrystusowa
powierzam siebie pod Twoją opiekę.
Noszę pod sercem dziecko ofiarowane mi i zadane przez Boga Ojca.
Bogu niech będą dzięki, że dał mi Nadzieję.
Kiedy przechodzę ciężki czas - Ty mnie nie zostawiaj samej, Mamo!
Daj dostrzegać piękno macierzyństwa i radować się każdą chwilą tego błogosławionego czasu.
Daj zdrowie dziecku i mnie.
Daj właściwych lekarzy i położne, które pomogą mi i dziecku kiedy będzie potrzeba.
Wyproś mi u Boga łaskę dobrego porodu.
Niechaj Dziecko rozwija się prawidłowo, niech rośnie zdrowe i przynosi Bogu chwałę, a nam - rodzinie - wiele radości.
Całą moją rodzinę powierzam Tobie Matko wraz ze wszystkimi bliskimi memu sercu.
Maryjo, Matko Chrystusowa, módl się za nami.
Maryjo, Matko moja, módl się za nami.
Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz