piątek, 26 listopada 2010

Modlitwa do św. Tereski, o dar dobrego życia


O święta Tereso od Dzieciątka Jezus, któraś w swym krótkim życiu była wzorem anielskiej czystości, wielkiej miłości i wspaniałomyślnego zdania się na wolę Bożą, teraz, kiedy się cieszysz nagrodą Twych cnót, spójrz łaskawie na mnie, który się Tobie zupełnie pod opiekę oddaję. Weź na siebie moje troski, i wstaw się za mną do Maryi Dziewicy Niepokalanej, której byłaś kwiatem wybranym, a która w zaraniu Twego życia uśmiechnęła się do Ciebie. 

Błagaj Ją za mną, bo Ona wielką ma władzę nad Sercem Jezusa, by uprosiła dla mnie pomoc, któą tak bardzo potrzebuję. Uproś mi u Jezusa łaski, o które proszę, i błogosław w moim życiu, bym żył zawsze według przykazań Bożych; broń mnie w godzinę śmierci, i zaprowadź do szczęśliwej wieczności. Amen. 

2 komentarze:

  1. ialam dużo problemów bylam u kresu wytrzymalosci interes nieszedl popadałam w dlugi mieszkaniowe po prostu niebylo wyjścia tylko sciana przedemna musiałam zamienic mieszkanie aby niewyladowac pod mostem miałam dość zycia ktoregos razu wieczorem wystukalam na klawiaturze boze pomoz mi wyswietlily się modlitwy zaczelam się modlic do sw tereski mojej imienniczkia tak naprawdę niewierzylam ze to pomoze i nagle cos drgnelo było fajne mieszkanie podobalo mi się ale niemiałam szans je dostać iwiecie co mieszkam w nim jestem szczesliwa i na pewno jest to sprawka tereski jestem dozgonnie jej wdzieczna po jakim czasie widziałam roze na sniegu ale jej niepodnioslam ale wiem ze to ona kochana tereska modlcie się do niej i cierpliwości a pomoze teresa z zabrza

    OdpowiedzUsuń
  2. Św. Teresko błagam Cię wstaw się do Serca Jezusa i wyproś mi łaskę zdrowia psychicznego oraz Bożą opiekę nad naszą rodziną.

    OdpowiedzUsuń