piątek, 15 kwietnia 2011

O pomoc w znalezieniu pracy

Boże, mój Ojcze, udziel mi swojej boskiej pomocy w moim poszukiwaniu pracy. Miej mnie w opiece i prowadź, abym skierował(-a) swoje kroki na właściwe ścieżki. Potrzeba mi Twojej mądrości, abym umiał(-a) właściwie rozeznać, co powinienem(-nam) uczynić, do kogo się zwrócić, u kogo szukać pomocy, co i jak mówić.
Zabierz mój niepokój, spowodowany brakiem poczucia bezpieczeństwa i własnej wartości. Zabierz strach przed nędzą i brakiem środków do życia. Niech miejsce strachu i niepokoju zajmie w moim sercu postawa wsłuchiwania się w Twoje natchnienia, abym wyciągnął(-ęła) mądre i budujące wnioski z sytuacji, w której obecnie się znajduję, bez popadania w rozpacz i rozgoryczenie.
Poślij mego Anioła Stróża, aby torował mi drogę i wspierał moje wysiłki w szukaniu jak najbardziej odpowiedniego zatrudnienia.
Chciałbym(-abym) w swojej pracy wykorzystać te dary i talenty, których mi udzieliłeś. Chciałbym(-abym) pomnażać Twoją chwałę i wielbić Ciebie dziełami swoich rąk. Błogosław mi, Panie! Amen.


Na moim blogu znajdziesz także info:
Jak pisać CV
Jak pisać list motywacyjny
Rozmowa kwalifikacyjna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz