poniedziałek, 22 lipca 2013

Modlitwa żony i matki

Panie Jezu Chryste, dziękuję Ci za mojego męża.
Proszę Cię, abyś odnawiał naszą miłość codziennie.
Pozwól nam i pomóż zawsze znaleźć wspólny język.
Daj nam łaski, których nasze małżeństwo potrzebuje,
abyśmy żyli razem szczęśliwi dopóki śmierć nas nie rozłączy.
Daj nam zdrowie, wspaniały seks, dzieci - ile i kiedy chcesz.
Daj nam Jezu łaskę wiary, abyśmy wzajemnie prowadzili siebie i nasze dzieci do Ciebie.
Dopomóż nam wypełniać nasze obowiązki w domu
i w pracy (i dopomóż    mi/ mężowi/ nam   znaleźć pracę).
Daj nam stabilność finansową i dar roztropności.
(Dopomóż spłacić wszystkie długi, abyśmy mogli spać spokojnie.)

Maryjo Matko Jezusa, Najdoskonalsza Matko,
ucz mnie być dobrą matką dla mojego dziecka/ moich dzieci. 
Wypraszaj mu/im wszelkie potrzebne łaski, aby rosło zdrowo,
zdobywało mądrość, bawiło się zawsze bezpiecznie, nie wyrządzało nikomu krzywdy.
Maryjo Matko, nasze dziecko/ dzieci weź w swoją matczyną opiekę.



Zapraszam mężów i ojców do ułożenia podobnej modlitwy za żonę i dzieci. 
Zamieśćcie ją w komentarzu. 
Mężczyźni mają inny sposób myślenia więc ja nawet nie próbuję takiej modlitwy układać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz