środa, 31 lipca 2013

Msza święta, część 2

Ewangelia

Powstaję, o Najwyższy Prawodawco mój, na oświadczenie Ci gotowości do bronienia wszelkich prawd zawartych w Ewangelii świętej. chociażby to miało spowodować utratę życia mojego. Dodaj mi, Panie sił, abym dobrze mógł wypełnić ten obowiązek. Amen.

Credo

Odmów Wierzę w Boga Ojca

Ofiarowanie

Ofiaruję Ci Boże wieczny, przez ręce kapłana ten chleb i wino, które mają być przeistoczone w Ciało i Krew Jezusa Chrystusa. Przyjmij Panie te nie wysłowioną nigdy ofiarę i spraw, abym z nią poświęcił Ci duszę i ciało oraz wszystko co posiadam.

Przed podniesieniem

Oto znak wielkiego Króla, że za chwilę zstąpi na ołtarz i ukryje się pod postaciami chleba i wina. Z najgłębszym i kornym pokłonem pragnę powitać Tego, przed którym zginają się niebieskie, ziemskie i piekielne kolana. Amen.

Przeistoczenie

Niechaj będzie pochwalony Przenajświętszy sakrament, teraz i zawsze i na wieki wieków. Amen. Witaj Najświętsze Ciało i Najświętsza Krwi Jezusa Chrystusa, Zbawiciela mojego. Pan mój i Bóg mój! Chwała i dziękczynienie bądź w każdym momencie Jezusowi w Najświętszym Boskim Sakramencie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz